Press Release

Zaměření na inovace se společnostem AOC a Philips v Evropě vyplácí

Rubrika Novinky - Autor: Janiule 9. Červenec 2014

Poslední výsledky analytické společnosti Context ukazují dvojí obraz evropského trhu monitorů. Zatímco západní Evropa v prvním čtvrtletí 2014 rostla o šest procent v porovnání s loňským rokem, některé východoevropské trhy byly ovlivněny nejistotou zákazníků a spotřebitelů. Jako celek je však evropský trh stabilní s růstovými tendencemi. Navzdory těmto podmínkám se společnostem AOC i MMD (monitory Philips) podařilo zvýšit jejich růst a podíl na trhu.

„U obou značek, AOC i Philips, se zaměřujeme na inovace, které pro zákazníka představují přidanou hodnotu. Snažíme se poznávat blíže potřeby zákazníků, a proto jsme uvedli na trh nové kategorie monitorů, jako jsou naše All-in-One monitory postavené na systému Android. Aktuálně nejzajímavější novinkou mířící do rychle rostoucího segmentu velkoformátových monitorů je 28“ 4K UltraClear UHD monitor Philips 288P6LJEB. Proto se nám zejména díky inovativnímu přístupu daří zvětšovat tržní podíl a držet vedoucí pozici na trhu,“ řekla Jana Robešová, Country Manager pro AOC a MMD.

Přestože trhy v Čechách i na Slovensku vykazují mírný pokles, značky Philips a AOC potvrdily svoji silnou pozici a jejich společný růst byl především díky rozvoji trhu velkoformátových monitorů více než osmiprocentní, neboť růst v segmentu 27“ monitorů se téměř zdvojnásobil. Obě značky v součtu rostly o více než čtyři procenta a aktuálně jim patří v kategorii monitorů druhé místo.

Tags: ,